Dobrovolnická a edu sekce

V dobrovolnické sekci INEXu poznáš zákulisí vysílání dobrovolníků do zahraničí na workcampy a dlouhodobé dobrovolnické projekty, ale dozvíš se také více o tom, jak funguje naše vzdělávací sekce.

Jaká bude tvoje pracovní náplň?

Dobrovolnická sekce

  • zpracování evaluací od dobrovolníků, překlady z AJ do ČJ
  • logistická podpora setkání partnerů – chystání materiálu, jmenovek, prezentace s fotkami, dále na místě logistika – občerstvení, obsluha počítače
  • prezentace své workcampové zkušenosti na své škole / v INEXu

EDU sekce

  • logistická pomoc při partnerském setkání Be the Change v Brně 25. – 29. 11. s účastí na setkání alespoň první dva dny
  • příprava Týdne globálního vzdělávání 25. 11. – 1. 12.
  • příprava a účast na festivalu 20. 11.
  • logistická podpora na předodjezdovém setkání pro dobrovolníky Cyklu globálního dobrovolnictví a školení vedoucích workcampů 8. – 10. 11. v Nymburce – přítomnost na místě celou dobu, podpora při domlouvání ubytování a stravy, zajištění materiálů, částečně komunikace s účastníky a týmem, vyúčtování, zpracování fotek a evaluací apod.
  • podpora na místě v rámci aktivit programu INEXup
  • koordinace a realizace dobrovolnických setkání (INEXpub)

(účast na všech akcích není nutná, ale vítána)

Co od tebe čekáme?

  • anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • výhodou je zkušenost s online nástroji (Google, Slack)
  • zájem o téma globální vzdělávání a klima, zkušenost s organizováním událostí výhodou, ideální vlastní iniciativa uspořádat v rámci týdne event dle „návodu“
  • organizační a komunikační schopnosti
  • praktický a strukturovaný přístup
  • zájem o práci se skupinami dobrovolníků a organizaci vzdělávacích akcí.
  • práce s excelem
  • práce se soc médii, nápaditost při psaní textů, dobrá gramatika
  • účast na výše zmíněných eventech
  • zhruba 15 hodin týdně, převážně v pražské kanceláři INEXu

Co ti nabízíme?

  • poukaz na 50% slevu na workcamp
  • zlepšení soft skills
  • proniknutí do chodu organizace
  • zapůjčení potřebné techniky
  • částečně flexibilní pracovní dobu

Přihlášky zasílejte na lenka.kaderabkova@inexsda.cz do 22. září 2019.

PR sekce

Hledáme stážistku/stážistu s chutí podílet se na zviditelňování mezinárodního dobrovolnictví a mezikulturního vzdělávání v rámci projektů od INEXu. Chceme člověka, který se pohybuje v online světě, sleduje trochu aktuální trendy na sociálních sítích a nemá problém, když bude na stáži vyvažovat úkoly zábavné a kreativní s těmi trochu nudnějšími. Přečti si, co od tebe čekáme a co ti za tvou výpomoc nabízíme.

Jaká bude tvoje pracovní náplň?

Jedna třetina – online a offline agenda

  • správa Facebooku a Instagramu
  • psaní a korektura blogu
  • tvorba webového obsahu
  • překlad českého obsahu webu do angličtiny
  • výpomoc na veletrzích mezinárodních příležitosní a při infosetkáních
  • nahrávání workcampů do databáze

Druhá třetina – otročina 🙂

  • organizace fotografií a dokumentů na disku
  • editace webového obsahu

Třetí třetina – vlastní iniciativa

  • realizace vlastního nápadu na promo
  • nebo realizace eventu

Co od tebe čekáme?

  • nástup v na přelomu září a října
  • práce zhruba 10 hodin týdně (ideálně jeden den v týdnu přítomnost v pražské kanceláři)
  • dobrá znalost češtiny a angličtiny, a to především v psané formě
  • kreativitu a pečlivost
  • komunikativnost
  • zájem o marketing a o neziskový sektor

Co ti nabízíme?

  • poukaz na 50% slevu na workcamp
  • prohloubení znalostí v marketingu a PR
  • zapůjčení potřebné techniky
  • flexibilní pracovní dobu
  • částečný home office

Přihlášky zasílejte na adam.ludvik@inexsda.cz do 22. září 2019.