Nahlédneš do zákulisí administrace Evropských projektů, jejich psaní i reporting, na starost budeš mít projekt zabývající se budováním komunity a tvorby po návratových aktivit pro naše dobrovolníky. Budeš připravovat dobrovolníky na odjezdy na projekty v Globálním Jihu a to také na mezinárodním školení. Určitě by ti tedy neměla vadit ani administrativní práce. Není toho málo, zároveň ti ale poskytneme ideální příležitost zjistit, jak INEX funguje zevnitř. A to vše v organizaci, která ctí své hodnoty a společenskou odpovědnost a v oboru je 30 let.

„Během své práce jsem měla možnost pracovat na více různých věcech najednou což mě nesmírně posunulo v mých organizačních a komunikačních schopnostech, ale také v time-managementu. Pracovat na tématech, která mě baví a díky kterým INEX posouvá své dobrovolníky a dobrovolnice kupředu a vidět reálné výsledky je to, co mě do práce každý den motivovalo.“

Aneta

Náplň práce:

Koordinace (mezi)národních projektů Erasmus +:

  • samostatné vedení jak národních, tak mezinárodních projektů – koordinace partnerských setkání, komunikace se zapojenými partnery/externisty, dohlížení na plnění výstupů, řešení nenadálých situací,
  • rozpočtové plnění projektů,
  • příprava průběžných/závěrečných zpráv,
  • příprava nových projektů,
  • administrativa spojená s projekty, komunikace s donory,
  • psaní projektových žádostí.

Koordinace a realizace Cyklu globálního dobrovolnictví:

  • komunikace s dobrovolníky (ve spolupráci s koordinátorkou vysílání dobrovolníků),
  • koordinace obsahové přípravy školení (příprava probíhá ve spolupráci s facilitátorským týmem) a metodická podpora facilitátorského týmu,
  • Lektorování na víkendovém školení,
  • péče o externí lektory,
  • příprava a realizace individuálních přípravných setkání (ve spolupráci s koordinátory vysílání dobrovolníků),
  • sledování dalších možností financování a spolupráce na přípravě dalších projektových žádostí,
  • evaluace programu a jeho další rozvoj,
  • podílení se na komunikaci programu navenek.

Dovednosti, které hledáme:

  • orientace v globálních tématech, globální rozvojové vzdělávání a ochota se dále vzdělávat,
  • alespoň základní znalost koordinace projektů a jejich administrativy,
  • výhodou je znalost a orientace v grantových žádostech,
  • organizovanost, koordinační schopnosti,
  • pečlivost a samostatnost, dobrý time-management,
  • angličtina na komunikativní úrovni (slovem i písmem),
  • znalost základních počítačových nástrojů,
  • výhodou jsou zkušenosti s lektorováním,
  • výhodou je zkušenost s dobrovolnictvím v zemích globálního Jihu.

Co ti nabízíme: 

  • zázemí stabilní organizace působící na poli mezinárodního dobrovolnictví již 30 let,
  • práci v útulné pražské kanceláři poblíž Náměstí Míru,
  • plný úvazek,
  • flexibilní pracovní dobu s možností home-office,
  • 5 týdnů dovolené (+ 5 dní navíc, pokud se to bude týkat dobrovolnictví),
  • pracovní počítač,
  • vzdělávání/školení, 
  • zahraniční pracovní cesty (pokud situace dovolí).  

Pozice bude volná od března, na nástup se můžeme domluvit i déle. Máš o pozici zájem? Ozvi se nám do 27. února na lenka.kaderabkova@inexsda.cz, připoj svůj životopis a motivační dopis. My ti pošleme pár úkolů na zpracování a domluvíme se na schůzce.