Nahlédneš do zákulisí administrace Evropských projektů, jejich psaní i reportingu, na starost budeš mít projekt zabývající se budováním komunity, tvorby ponávratových aktivit pro naše dobrovolníky*ice a projekt pro zlepšení platformy https://ethicalcommunication.org.
Budeš připravovat dobrovolníky*ice na odjezdy na projekty v globálním Jihu (třeba i do české komunity v Brazílii) a to také na mezinárodním školení. Určitě by ti tedy neměla vadit ani administrativní práce. Není toho málo, zároveň ti ale poskytneme ideální příležitost zjistit, jak INEX funguje zevnitř.

„Během své práce jsem měla možnost pracovat na více různých věcech najednou což mě nesmírně posunulo v mých organizačních a komunikačních schopnostech, ale také v time-managementu. Pracovat na tématech, která mě baví a díky kterým INEX posouvá své dobrovolníky a dobrovolnice kupředu a vidět reálné výsledky je to, co mě do práce každý den motivovalo.“

Aneta

Náplň práce:

Koordinace (mezi)národních projektů Erasmus +:

  • samostatné vedení jak národních, tak mezinárodních projektů Erasmus+ – koordinace partnerských setkání, komunikace se zapojenými partnery/externisty, dohlížení na plnění výstupů, řešení nenadálých situací,
  • rozpočtové plnění projektů,
  • příprava průběžných/závěrečných zpráv,
  • příprava nových projektů,
  • administrativa spojená s projekty, komunikace s donory,
  • psaní projektových žádostí.

Koordinace a realizace Cyklu globálního dobrovolnictví:

  • komunikace s dobrovolníky*icemi (ve spolupráci s koordinátorkou vysílání dobrovolníků),
  • koordinace obsahové přípravy školení (příprava probíhá ve spolupráci s facilitátorským týmem) a metodická podpora facilitátorského týmu,
  • lektorování na víkendovém školení,
  • péče o externí lektory,
  • příprava a realizace individuálních přípravných setkání (ve spolupráci s koordinátory vysílání dobrovolníků),
  • sledování dalších možností financování a spolupráce na přípravě dalších projektových žádostí,
  • evaluace programu a jeho další rozvoj,
  • koordinace projektu na výměnu dobrovolníků*ic s Brazilskou Batayporou,
  • podílení se na komunikaci programu navenek.

Dovednosti, které hledáme:

  • alespoň základní znalost koordinace projektů a jejich administrativy,
  • výhodou je znalost a orientace v grantových žádostech,
  • organizovanost, koordinační schopnosti,
  • pečlivost a samostatnost, dobrý time-management,
  • angličtina na komunikativní úrovni (slovem i písmem),
  • znalost základní digitální dovednosti,
  • výhodou je orientace v globálních tématech, globálním rozvojovém vzdělávání a nutností je ochota se dále vzdělávat,
  • výhodou jsou zkušenosti s lektorováním,
  • výhodou je zkušenost s dobrovolnictvím v zemích globálního Jihu.

Co ti nabízíme: 

  • zázemí stabilní organizace působící na poli mezinárodního dobrovolnictví již 31 let,
  • plný úvazek,
  • flexibilní pracovní dobu s možností home-office,
  • 5 týdnů dovolené (+ 5 dní navíc, pokud se to bude týkat dobrovolnictví),
  • pracovní počítač,
  • vzdělávání/školení, 
  • stravenkový paušál,
  • zahraniční pracovní cesty,
  • práci v útulné pražské kanceláři poblíž Náměstí Míru.  

Pozice bude volná od dubna, na nástup se můžeme domluvit i déle. Máš o pozici zájem? Ozvi se nám do 6. března na lenka.kaderabkova@inexsda.cz, připoj svůj životopis a motivační dopis. My ti pošleme pár úkolů na zpracování a domluvíme se na schůzce.