Ve spolupráci s partnerskými organizacemi budeš zajišťovat a realizaci 25-30 krátkodobých dobrovolnických projektů (workcampů) v ČR. Můžeš se tak podílet na utváření podoby a rozvoji mezinárodního dobrovolnictví v českých komunitách. Určitě by ti tedy neměla dělat problém komunikace v češtině a angličtině, ale také administrativní práce.
Budeš komunikovat s našimi místními partnery, kterými jsou zástupci obcí nebo menších neziskových organizacích a podporovat je v přípravě dobrovolnických projektů.

Komunikace bude ale potřeba taky s donory a firmami, které projekty financují. Není toho málo, zároveň ti ale poskytneme ideální příležitost zjistit, jak fungují dobrovolnické a komunitní projekty zevnitř. A to vše v organizaci, která ctí své hodnoty a společenskou odpovědnost a v oboru je více jak 30 let. 
Pozice je vhodná i pro juniornější kandidáty*ky.

Jedná se o pozici na plný pracovní úvazek.

Hlavní náplň agendy:

  • Koordinace mezinárodní projektů v ČR (workcampů)
    • realizace workcampů
    • komunikace s místními partnery (obce a místní neziskové organizace)
    • příprava podkladů a účast na mezinárodních konferencích (cca 1-2x ročně)  a komunikace se zahraničními vysílajícími organizacemi (ve spolupráci s dlouhodobým dobrovolníkem)
    • řešení krizových situací na českých workcampech
    • koordinace a realizace monitorovacích návštěv na projektech
    • vyhledávání nových místních partnerů
    • správa databází
    • evaluace procesů a projektů

Veldejší náplň práce:

  • Lokální fundraising
    • komunikace a schůzky s firmami, donory v místech projektů
    • vyjednávání s místními partnery o jejich zapojení
    • znalost finančních postupů pro fundraising
  • Koordinace projektů financujících české workcampy
    • psaní projektových žádosti
    • komunikace s donory
    • koordinace realizace projektů
    • správa budgetu
    • evaluace projektů a psaní závěrečných zpráv

V rámci pozice spolupráce probíhá s:

  • dlouhodobým*ou dobrovolníkem*icí – výběr a umístění dobrovolnictva, sběr potřebných dokumentů apod.
  • koordinátorem*kou školení – koordinace hledání dobrovolných vedoucích místními partnery, rozpočtování školení, apod.
  • admin podporou – příprava a aktualizace potřebných dokumentů na workcampovou sezonu
  • PR – na potřebné propagaci

Povede tě seniorní vedoucí a ředitelka organizace.

Do týmu uvítáme člověka, který:

  • souzní s vizí organizace
  • má aktivní a samostatný přístup k práci
  • má dobré koordinační schopnosti, umí delegovat práci
  • se nebojí řešení problémů
  • rád*a pracuje v týmu
  • si dokáže dobře naplánovat svou práci
  • je zodpovědný*á a spolehlivý*á
  • má velmi dobré komunikační schopnosti a mluvený i písemný projev v ČJ i v AJ (pokročilá znalost angličtiny podmínkou)
  • má osobní motivaci a zájem o dobrovolnictví, regionální rozvoj, neziskový sektor
  • ovládá uživatelsky Word/Excel/Powepoint/Google docs

Nutností je vůle se učit v oblasti fundraisingu, projektové koordinace a facilitace.
Výhodou jsou zkušenosti s podáváním grantových žádostí a řízením projektů.
Stejně tak uvítáme zkušenost s mezinárodním dobrovolnictvím či vzdělávacími projekty.

Nabízíme:

  • práci na plný úvazek v naší útulné pražské kanceláři, která se nachází poblíž Náměstí Míru
  • samostatnou, smysluplnou a zodpovědnou práci s možností vlastního rozvoje a vzdělávání
  • zajímavé prostředí neziskové organizace s mezinárodním působením
  • osobní kontakt s aktivními zástupci spolků, hnutí a obcí po celé ČR a podíl na rozvoji dobrovolnictví a aktivního občanství v českých komunitách
  • řadu školení a workshopů
  • zahraniční pracovní cesty/školení
  • vysokou míru časové flexibility a možnost home office
  • 5 týdnů dovolené, a pokud týden strávíš dobrovolničením, dáme ti ještě jeden navíc
  • stravenkový paušál

Nástup na pozici co nejdříve.

Máš o pozici zájem?

Ozvi se nám do 24. března na lenka.kaderabkova@inexsda.cz, připoj svůj životopis a motivační dopis. My ti pošleme pár úkolů na zpracování a poté se případně domluvíme se na pohovoru.