Ve spolupráci s partnerskými organizacemi budeš zajišťovat a realizaci 25-30 krátkodobých dobrovolnických projektů (workcampů) v ČR. Můžeš se tak podílet na utváření podoby a rozvoji mezinárodního dobrovolnictví v českých komunitách. Určitě by ti tedy neměla dělat problém komunikace v češtině a angličtině, ale také administrativní práce.
Budeš komunikovat s našimi místními partnery, kterými jsou zástupci obcí nebo menších neziskových organizacích a podporovat je v přípravě dobrovolnických projektů.
Komunikace bude ale potřeba taky s donory a firmami, které projekty financují. Není toho málo, zároveň ti ale poskytneme ideální příležitost zjistit, jak fungují dobrovolnické a komunitní projekty zevnitř. A to vše v organizaci, která ctí své hodnoty a společenskou odpovědnost a v oboru je více jak 30 let.
Pozice je vhodná i pro juniornější kandidáty*ky.
Jedná se o pozici na plný pracovní úvazek.
Hlavní náplň agendy:
- Koordinace mezinárodní projektů v ČR (workcampů)
- realizace workcampů
- komunikace s místními partnery (obce a místní neziskové organizace)
- příprava podkladů a účast na mezinárodních konferencích (cca 1-2x ročně) a komunikace se zahraničními vysílajícími organizacemi (ve spolupráci s dlouhodobým dobrovolníkem)
- řešení krizových situací na českých workcampech
- koordinace a realizace monitorovacích návštěv na projektech
- vyhledávání nových místních partnerů
- správa databází
- evaluace procesů a projektů
Veldejší náplň práce:
- Lokální fundraising
- komunikace a schůzky s firmami, donory v místech projektů
- vyjednávání s místními partnery o jejich zapojení
- znalost finančních postupů pro fundraising
- Koordinace projektů financujících české workcampy
- psaní projektových žádosti
- komunikace s donory
- koordinace realizace projektů
- správa budgetu
- evaluace projektů a psaní závěrečných zpráv
V rámci pozice spolupráce probíhá s:
- dlouhodobým*ou dobrovolníkem*icí – výběr a umístění dobrovolnictva, sběr potřebných dokumentů apod.
- koordinátorem*kou školení – koordinace hledání dobrovolných vedoucích místními partnery, rozpočtování školení, apod.
- admin podporou – příprava a aktualizace potřebných dokumentů na workcampovou sezonu
- PR – na potřebné propagaci
Povede tě seniorní vedoucí a ředitelka organizace.
Do týmu uvítáme člověka, který:
- souzní s vizí organizace
- má aktivní a samostatný přístup k práci
- má dobré koordinační schopnosti, umí delegovat práci
- se nebojí řešení problémů
- rád*a pracuje v týmu
- si dokáže dobře naplánovat svou práci
- je zodpovědný*á a spolehlivý*á
- má velmi dobré komunikační schopnosti a mluvený i písemný projev v ČJ i v AJ (pokročilá znalost angličtiny podmínkou)
- má osobní motivaci a zájem o dobrovolnictví, regionální rozvoj, neziskový sektor
- ovládá uživatelsky Word/Excel/Powepoint/Google docs
Nutností je vůle se učit v oblasti fundraisingu, projektové koordinace a facilitace.
Výhodou jsou zkušenosti s podáváním grantových žádostí a řízením projektů.
Stejně tak uvítáme zkušenost s mezinárodním dobrovolnictvím či vzdělávacími projekty.
Nabízíme:
- práci na plný úvazek v naší útulné pražské kanceláři, která se nachází poblíž Náměstí Míru
- samostatnou, smysluplnou a zodpovědnou práci s možností vlastního rozvoje a vzdělávání
- zajímavé prostředí neziskové organizace s mezinárodním působením
- osobní kontakt s aktivními zástupci spolků, hnutí a obcí po celé ČR a podíl na rozvoji dobrovolnictví a aktivního občanství v českých komunitách
- řadu školení a workshopů
- zahraniční pracovní cesty/školení
- vysokou míru časové flexibility a možnost home office
- 5 týdnů dovolené, a pokud týden strávíš dobrovolničením, dáme ti ještě jeden navíc
- stravenkový paušál
Nástup na pozici co nejdříve.
Máš o pozici zájem?
Ozvi se nám do 24. března na lenka.kaderabkova@inexsda.cz, připoj svůj životopis a motivační dopis. My ti pošleme pár úkolů na zpracování a poté se případně domluvíme se na pohovoru.