Pozice PR manažera v naší neziskovce je výzva. Budeš zastávat téměř vše, co je pro propagaci dobrovolnictví a neformálního vzdělávání třeba. Bude na tobě připravovat strategii, obstarávat web, vytvářet obsah na sociálních sítích a ještě si budeš všechny aktivity vyhodnocovat. Není toho málo, zároveň ti to ale poskytne ideální příležitost si vyzkoušet nejrůznější marketingové podobory a zdokonalit se v nich, a to vše v organizaci, která ctí své hodnoty a společenskou odpovědnost.

“Sám jsem si workcampy vyzkoušel, než jsem nastoupil do INEXu jako zaměstnanec. To přispělo k tomu, že jsem od začátku fandil myšlence organizace, což je pro vykonávání téhle práce stěžejní. Dva a půl roku na téhle pozici byla perfektní zkušenost. Měl jsem značně volné pole působnosti a mohl se tak marketingově vyřádit a spoustu se toho naučit. Samostatnost, invence a tah na branku se tu cení.”

Pozice PR manažera je vypsána na poloviční úvazek (20 h týdně)

Co od tebe čekáme?

  • souznění s vizí organizace
  • aktivní účast na strategických a týmových schůzkách
  • analytické myšlení
  • samostatnost
  • grafický cit
  • kreativní psaní
  • obstojná znalost angličtiny (propagaci tvoříme v češtině, v kanceláři ale míváme i kolegy z ciziny, tak abyste se domluvili)
  • vůli posouvat organizaci i sebe dopředu
  • trpělivost a klid
  • respektování kodexů organizace a cit pro etickou komunikaci kodexů

U posledního bodu si ještě dovolíme menší poznámku. Etika, hodnoty, společenská odpovědnost… to vše v INEXu uslyšíš na denní bázi. Dodržování principů, kterým věříme, je pro nás alfa i omega. Nejsme v tom nijak militantní, ale jsme přesvědčení, že práci v INEXu je možné dělat správně jen pokud zaměstnanec skutečně souzní s myšlenkou budování tolerantnější a otevřenější společnosti skrze dobrovolnictví a neformální vzdělávání. A s tím se pojí i jazyk, který v komunikaci ven používáme – inkluzivní a s respektem.

Co bude tvou prací?

  • tvorba a realizace PR strategie (tu letošní ti už ale předpřipravíme)
  • přetavování vize organizace do propagace
  • příprava obsahu na sociální sítě
  • editace webu
  • vyhodnocování PR aktivit
  • psaní a úprava textů
  • lehká grafika
  • spoluúčast na reportingu pro donory (jsme součástí nejednoho projektu, které nás k reportování výsledků zavazují)

je výhodou, nikoliv podmínkou:

  • znalost Google Ads
  • základní znalost programování
  • střih a úprava videí

Budeme rádi, když se nezasekneš na jednom z požadavků. Co třeba nebudeš umět na potřebné úrovni, můžeme tě doučit. To je třeba příklad grafiky. Tvůj předchůdce se ji taky naučil až za běhu a rád ti bude k ruce. To platí obecně, ne jen co se grafiky týče. Odcházející markeťák počítá s tím, že si během následujících týdnů až měsíců odkroutí pár hodin dobrovolnicky na pravidelných konzultacích nebo pro tebe bude “přítel na telefonu”. Je to na individuální domluvě.

Nápomocný ti bude také Marek, který se v INEXu věnuje PR už pátým rokem a má na starosti především média, newslettery a fundraising. A s náloží práce ti také může také pomoci stážistka nebo stážista, které obvykle na PR přijímáme.

Co ti nabízíme?

  • možnost prohloubení znalostí v oblasti marketingu
  • řadu školení, workshopů a mentoringových schůzek
  • techniku, pokud ji budeš od nás potřebovat (to je na domluvě)
  • vysokou míru časové flexibility a možnost home office, a to i po odeznění pandemie
  • vyzkoušení si všeho možného z oblasti marketingu – málokde máš takovou příležitost
  • 5 týdnů dovolené, a pokud ho strávíš dobrovolničením, dáme ti ještě jeden navíc
  • dodržování hygienických předpisů tak, abychom byli všichni co nejvíce v bezpečí

Pozice bude volná od začátku března. Už během února je ale potřeba vyhradit si pro INEX pár hodin času na předávku s odcházejícím PRistou. Máš o pozici zájem? Ozvi se nám do 3. února na lenka.kaderabkova@inexsda.cz, připoj svůj životopis a motivační dopis. My ti pošleme pár úkolů na zpracování a domluvíme se na (pravděpodobně online) schůzce. 

Chceš o tom vědět víc, než začneš sepisovat motivák? Neváhej zavolat současnému PR manažerovi Adamovi na +420 723 513 910 a poptat se na to, co tě zajímá.