Staň se součástí úžasného INEXího týmu a zjisti jak neziskovka funguje zevnitř. Pomoz nám s administrací, chodem kanceláře a buď podporou naší skvělé ředitelce.  Budeš mít možnost se naučit nové věci a za to vše v organizaci, která ctí své hodnoty a společenskou odpovědnost a v oboru je 30 let. 🙂

Pracovní náplň:
1) Zajištění chodu kanceláře
• zajištění/nákup potřebných materiálů
• vyřizování telefonů, pošty 

2) Podpora ředitelky
•  logistická příprava schůzek a setkání
•  administrace (např. spojená a grantovými řízeními, nábor zaměstnanců, atd.)
•  pomoc s náborem stážistů

Co od tebe čekáme?
• souznění s vizí organizace
• pečlivost
• samostatnost a spolehlivost
• organizovanost
• nadšení pro administrativní úkoly 🙂
• základy anglického jazyka, český rodilý/á mluvčí
• základní znalosti MS office, základní technické znalosti (s návodem umět připojit tiskárnu k počítači, apod.)

Co ti nabízíme:
• dlouhodobou brigádu v krásné kanceláři v centru Prahy (DPP)
• zajímavé prostředí neziskové organizace s mezinárodním působením
• možnost se zúčastnit různých školení a workshopů
• odměnu 140 Kč/hodinu
• práci na cca 8 hodin týdně
• nástup na pozici od začátku června

Máš o pozici zájem?
Ozvi se nám do 23. května na lenka.kaderabkova@inexsda.cz, připoj svůj životopis a krátký motivační dopis. My ti pošleme pár úkolů na zpracování a domluvíme se na (pravděpodobně online) schůzce.