Hledáme asistenta/ku ředitelky

Chcete poznat řízení neziskové organizace z blízka? Máte ekonomické znalosti z praxe či školy? Zajímá Vás, jak funguje česká NNO pracující v mezinárodním prostředí? Je Vám vlastní pečlivost, systematičnost, smysl pro detail a nebojíte se čísel? Komunikace v angličtině je pro Vás příjemnou výzvou? Dejte nám o sobě vědět!

Sam 2378
Hled%c3%a1 se evs dobrovoln%c3%adk
Img 1971

Náplň práce:
• administrativní podpora ředitelce na úrovni finančního a organizačního řízení,
• podpora ředitelce při agendě HR,
• správa dokumentace k PO a BOZP,
• správa pokladní hotovosti, bankovních účtů,
• kontrola plnění smluv uzavřených s příjemci nebo poskytovali finančních prostředků, s partnery organizace, se zaměstnanci, službami aj.,
• komunikace se spolupracovníky, partnery, sponzory, s úřady státní správy a samosprávy aj.,
• evidence prvotních účetních dokladů ve spolupráci s koordinátory jednotlivých projektů a jejich zařazení do systému vnitřní evidence,
• příprava podkladů pro účetní firmu, zajištění předání podkladů pro zaúčtování,
• podíl na zpracování podkladů pro výroční zprávy, reporty donorům, různé tiskové a propagační materiály apod.,
• organizace akcí a jednání, příprava podkladů / prezentací pro jednání,
• podpora plánování a realizace projektů a jejich zhodnocení,
• tvorba zápisů z jednání a pracovních porad,

Jaké znalosti a dovednosti využijete?
• SŠ/VŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
• Pokročilá úroveň MS Office (Word, Powerpoint, Excel)
• znalost neziskového sektoru a předchozí praxe v NNO výhodou,
• Anglický jazyk – komunikativní úroveň,
• Rozvinutý time-management, pečlivost, systematičnost

Nabízíme:
• pracovní úvazek (0,5 na DPP s možností navýšení a přechodu na běžný pracovní poměr)
• dynamickou a smysluplnou práci s možností vlastního rozvoje
• příjemné prostředí neziskové organizace
• vzdělávání v oblasti neziskového sektoru
• pracoviště v centru Prahy
• flexibilní pracovní dobu práci na částečný úvazek,
• pozice vhodná také pro absolventy, rodiče s dětmi, aktivní důchodce – částečný úvazek

Nástup:
Předpokládaný nástup od 1. 3. 2017.
Životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) zasílejte výhradně na adresu martina.ekrtova(zavinač)inexsda.cz. Pouze kandidáti vybraní k postupu do dalšího kola obdrží odpověď se zadáním úkolu pro I. kolo výběrového řízení. Vybraní kandidáti budou pozváni do II. kola k osobnímu pohovoru. Výběrové řízení může být kdykoliv změněno nebo zrušeno.

Novinky