Hledáme finančního manažera/manažerku

Máte zkušenosti s finančním řízením? Nejsou Vám cizí čísla a tabulky? Vyznáte se ve světě dotací v ČR i EU? Máte smysl pro detail? Máte chuť své ekonomické znalosti uplatnit na poli mezinárodního dobrovolnictví? Pak hledáme právě Vás!

Sta%c5%been%c3%bd soubor
Img 1288 2
13173695 1217677224917030 2190025397108472898 n

Pracovní náplň:
• Řízení finančních toků v organizaci, střednědobé finanční plánování a podíl na strategickém směřování organizace (ve spolupráci s vedením organizace),
• Tvorba finančních podkladů pro žádosti o dotace, kontrola projektových rozpočtů při realizaci, podíl na finanční administraci projektů (ve spolupráci s koordinátory projektů),
• Kontrola správnosti finančních částí smluv uzavíraných s partnerskými organizacemi,
• Znalost finanční pravidel donorů administrovaných projektů a komunikace s nimi,
• Zodpovědnost za finanční transfery (pokladna, banka), dohled nad nákupy, řízení cashflow,
• Zodpovědnost za celkové hospodaření organizace a řádné vyúčtování všech projektů donorům, příprava a kontrola čerpání rozpočtu organizace (reportování vedení organizace),
• Koordinace a kontrola účetních podkladů zpracovaných externí účetní firmou,
• Podíl na tvorbě vnitřních předpisů a metodik týkajících se ekonomiky organizace a projektů a dohled nad jejich dodržováním,
• Spolupráce na externích auditech organizace.

Očekáváme:
• VŠ/SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru
• Alespoň 2 roky ve fungování/finančním řízení (neziskové) organizace
• Aktivní znalost anglického jazyka
• Aktivní a samostatný přístup k práci, komunikativnost, zodpovědnost, smysl pro detail, spolehlivost a týmového ducha
• MS EXCEL na pokročilé úrovni, orientace v účetním software POHODA výhodou
• Zkušenosti s evropskými dotačními programy (podstatnou) výhodou

Nabízíme:
• pracovní úvazek 0,7
• samostatnou, dynamickou a smysluplnou práci s možností vlastního rozvoje
• příjemné prostředí neziskové organizace
• vzdělávání v oblasti neziskového sektoru
• pět týdnů dovolené
• pracoviště v centru Prahy
• flexibilní pracovní dobu

Předpokládaný nástup od 1. 7. 2017.

Životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) zasílejte na adresu martina.ekrtova@inexsda.cz. Pouze kandidáti vybraní k postupu do dalšího kola obdrží odpověď se zadáním úkolu pro I. kolo výběrového řízení. Vybraní kandidáti budou pozváni do II. kola k osobnímu pohovoru. Výběrové řízení může být kdykoliv změněno nebo zrušeno.

Novinky